יש לכם שאלות? פשוט התקשרו אלינו: 077-4362672

מנעול כספת לדלת ג'ואל JUWEL

מנעול כספת עליון ג'ואל

להזמנות ופרטים נוספים מספר הטלפון שלנו ומפת ההגעה לחץ כאן

מהו מנעול כספת ?
מנעול כספת, הנו מנעול נוסף המותקן כמנעול עליון בדלת הפלדלת (רב בריח). זהו מנעול מתוצרת חברת גואל המיוצר באיטליה.
המעול בנוי משלושה בריחים מפלדה מחוסמת והתקנתו מונעת במאה אחוזים חדירה של פורץ לבית. המעול משווק בארץ על-ידי מפיצים מורשים של חברת מולטילוק. מנעול גואל מגיע עם 3 מפתחות שנראים כמפתחות של כספת ולפיכך מגיע שמו מנעול כספת. למעשה המנעול הופך את דלת הכניסה לבית המגורים או למשרד למעין כספת.

מהם היתרונות של מנעול כספת עליון מסוג גואל ?
מנעול הגואל הנו מנעול אשר מוכר ואף נדרש על ידי חברות הביטוח על מנת לבטח את תכולת הדירה בביטוח רכוש.
היות ומנעול הגואל מיוצר מפלדה מחוסמת חזקה ביותר הוא מונע חדירת פוצרים ומסכל את רוב הפריצות בשוק. עוד לא נודע בכל שנות נסיונינו על כך שבוצעה פריצה בדירה בה הותקן מנעול גואל. מהנעול מעניק בטחון מוגבר בין היתר בשל המבנה הייחודי שלו אשר אינו מאפשר קדיחה.

מי מבצע את ההתקנה של מנעול גואל ?
לכאורה כל מנעולן עם נסיון של מספר שנים יכול להתקין את מנעול הכספת ואולם ביצוע ההתקנה כרוך בשימוש בדיסק חשמלי ופתיחת הדלת, לפיכך מנעולן שאינו מנוסה עשוי לעתים קרובות להשאיר סימנים ולצור פגמים אסתטיים בדלת אשר לא ניתן לתקנם. לכן, רצוי שהמתקין יהיה בעל נסיון של לפחות 20 התקנות. העובדה שמנעולן עבר קורס או הסמכה אשר מקנה לו תעודת מנעולן מורשה או מנעולן מוסמך אינה הופכת אותו למנעולן אשר יודע לבצע את ההתקנה. לקוחות רבים אשר מזמינים אותנו לתקן ולטשטש עבודות פסולות של מנעולנים אחרים מראה כי נסיון בתחום לא ניתן לרכוש באמצעות תעודה.
אנו במרכז המפתח מתקינים מנעולי כספת גואל מזה 35 שנה. המנעולנים שלנו מתחייבים לעבודה הנקייה ביותר והיפה ביותר. נסיון בהתקנת מנעול גואל לא ניתן לרכוש בכסף אלא רק בזמן עבודה ונסיון רב שנים.

מהו מנעול כספת לדלת של ג'ואל מקורי?
ישנם חיקויים רבים בשוק של מנעולי גואל אשר נמכרים במחירים מופחתים. הסיבה למחיר הנמוך הנה ייצור מחומרים רכים במזרח הרחוק ולא מהיצרן המקורי של ג'ואל באיטליה. חשוב לבדוק ולראות שעל גבי המנעול מוטבע סימן היצרן של חברת ג'ואל איטליה.
אנו במרכז המפתח מתחייבים להתקנה של מוצרים מקוריים בלבד.
החיקוי הנפוץ ביותר בשוק למנעול הגואל האיטלקי הנו מנעול מתוצרת סינית עם שם מפוצץ אך זהו מנעול בעל איכות ירודה. היזהרו שלא לרכוש מנעול מתוצרת כספת מתוצרות סיניות.

מנעולי הכספת של חברת ג'ואל מתפקדים ואינם מתקלקלים בשימוש של יותר מ- 20 שנה לכן מדובר בהשקעה כדאית לטווח ארוך.

להזמנות ופרטים נוספים מספר הטלפון שלנו ומפת ההגעה לחץ כאן

דילוג לתוכן