יש לכם שאלות? פשוט התקשרו אלינו: 077-4362672

שכפול מפתח לפרארי

logo manufacturer

שכפול מפתחות לרכב פרארי

רכבי פרארי בישראל מצויים בידי קבוצה מאוד מצומצמת של בעלים. רכב היוקרה פרארי מצויד במערכת אימובילייזר ושלט רחוק או שלט חכם בדגמים החדשים. אצלנו ניתן לחדש מפתח לפרארי, לשכפל מפתח שלט לפרארי ולקודד שלט חכם לפרארי.

ניתן גם לשחזר מפתחות ולמחוק מפתחות ושלטים של הבעלים הקודמים מחשש לגניבה. גם במקרה והוחלף מחשב ברכב לנו יש פתרונות מקצועיים.

תיקון מפתח לרכב פרארי

אם המפתח שלך נסדק או סדוק, יתכן שתזדקק לתיקון ולא להחלפה מוחלטת. בין אם המפתח שלך נשחק מכדי לתפקד כראוי ובין אם יש לו שריטה שדורשת תיקון, הטכנאים שלנו יכולים לתקן אותו במקום.

שכפול מפתח פרארי לרכב

אם קניתם את המכונית שלכם מיד שנייה, יתכן שקיבלתם מפתח אחד נוסף לרכב. אם אתה זקוק לחילוף, אנו יכולים לבצע שירות שכפול מפתחות לרכב פרארי. תמיד מומלץ יותר לשכפל את מפתח מכונית הפרארי שלך, במקרה שאחד מהם יישבר או יאבד בעתיד על מנת למנוע מצב של אובדן מוחלט של מפתחות. אובדן מוחלט של מפתחות פרארי הינו יקר יותר, איטי יותר ומורכב יותר.

תכנות מפתח לרכב פרארי

אם יש לך דגם פרארי שיוצר לאחר 1995, סביר מאוד להניח שמפתחות הרכב של פרארי שלך יהיו בעלי שבב משדר. לפעמים השכפול יכול להתבצע באופן של סנכרון ויהיה צורך בציוד אבחון מומחה בכדי לגרום לו לעבוד שוב. אנו יכולים לבצע את השירות הזה בלי שום בעיה.

 

שכפול מפתח לרכב פרארי
שכפול מפתח לרכב פרארי
דילוג לתוכן