יש לכם שאלות? פשוט התקשרו אלינו: 077-4362672

מפתח לרכב לנציה

logo manufacturer

מפתח לרכב לנצ׳יה

מפתח לרכב LANCIA אבד? זקוק לשכפול מפתח ללנצ׳יה? אנו משכפלים ומשחזרים מפתחות לכל דגמי לנ׳ציה.

אנו מספקים שירותי מנעולן לרכב ושכפול מפתחות לדגמי לנ׳ציה הבאים:

  • שפול מפתחות לרכב לנצ'יה דלתא
  • שכפול מפתחות לרכב לנצ'יה לייברה
  • שכפול מפתחות לרכב לנצ'יה מוסא
  • שכפול לרכב החלפת לנצ'יה פדרה
  • שכפול מפתחות לרכב Lancia Thesis
  • שכפול מפתחות לרכב לנצ'יה איפסילון
  • שכפול מפתחות לרכב לנצ'יה זיטה

החל משנת 1996, לכל מכוניות לנצ'יה הושתל שבב אימובלייזר ברכב.

מהו שבב אימובלייזר?

אימובילייזר או בשמו העברי משבת מנוע הוא התקן אלקטרוני אשר מותקן ברכב ותפקידו למנוע ממנוע הרכב לפעול לא המפתח המתאים.  אימובילייזר אורגינל של הרכב לא יאפשר התנעה ללא זיהוי השבב. האימובלייזר המקורי של הרכב עשוי פחם או זכוכית וממוקם בגוף המפתח.

באזור מתג ההצתה של הרכב ישנו סליל אשר מזהה את פרטי השבב.

שבב אימובילייזר זכוכית

צ׳יפ אימובלייזר לרכב

המפתחות,השלטים ושבבי האימובלייזר מתקודדים למחשב הרכב באמצעות ציוד דיאגנוסטיקה מקצועי. קידוד זה יכול שיתבצע ע״י מנעולן או על ידי המוסך המורשה.  במקרים רבים כיום בשל הקשחת אופן הקידוד ניתן לקודד מפתח נוסף לרכב על ידי חיבור אונליין מרחוק ליצרן הרכב.

מאחר ולנצ'יה נמצאת בבעלות המותג פיאט, מכשירי הקידוד של יצרנית זו מבוססים כולם על פיאט.

יתרה על כך, רוב מפתחות הרכב של לנצ'יה מכילים שבבי אימובלייזר. זו אחת הסיבות שלוקח למוסך המורשה יותר משבוע ימים להזמין מפתח לנצ'יה מאיטליה. שלא לדבר על 2 הביקורים במוסך, פעם אחת להזמין ולשלם עבור המפתח ופעם נוספת כדי לתכנת את המפתח.

אנחנו יכולים לשכפל את המפתח לרכב של לנצ'יה באופן מיידי. 

אתם בטח תוהים מדוע אנו לא זקוקים להמתנה כה ארוכה על מנת לספר לכם מפתח ללנצ׳יה. ראשית מכיוון שיש לנו את מפתח הרכב של לנצ'יה במלאי כעת.

שנית, מכיוון שיש לנו ציוד קידוד ותכנות מפתחות מתקדם שיכול לחלץ את נתוני הקידוד הספציפיים שלך (ואת קוד האימובילייזר) ממערכת האימובילייזר של כלי הרכב שלכם.

כמה עולה לשכפל מפתח לרכב לנצ׳יה?

אם ברצונכם להבין כיצד מתומחר שכפול מפתח לרכב אתם מוזמנים לקרוא את המאמר שלנו. לחצו כאן לקריאת המאמר בדבר מחיר שכפול מפתח לרכב. אם ברצונכם לקבל תשובה מהירה ועקרונית אז זהו ההסבר. כפי שלכל כלי רכב יש מחיר משלו כך גם למפתחות הרכב שלך. לכל שבב וחומר גלם עלות משלו. בוודאי נוכחתם לדעת שישנו פעם גדול בין מחיר שכפול מפתח אצלנו לבין המוסך המרכזי. הסיבה היא פערי התיווך שיש למוסך המרכזי שלנו אין ובשל כך זול יותר לשכפל מפתחות אצלנו. תוכלו לקבל הסבר גם על כך במאמר שכתבנו.

דילוג לתוכן