יש לכם שאלות? פשוט התקשרו אלינו: 077-4362672

שחזור מפתח לרכב

שחזור מפתח לרכב

ֿמפתח לרכב אבד ? נותרת ללא מפתחות ? שחזור מפתח לרכב במחיר המשתלם בישראל

התקשרו עכשיו: 077-4362672 או שלחו לנו הודעה בוואטסאפ 052-7426242

מי מאיתנו לא נתקל בתופעה שהמפתחות נגנבו, אבדו בים או פשוט שכחנו את הצרור האחרון אצל הדודה בצפון… בעיה ? לא נורא, אם אתה זקוק לשירות שחזור מפתח לרכב יש לנו את הפתרון!

אנו מבצעים שחזור מפתח לרכב אשר בעלים נותרו ללא כל מפתח. במידה ואבדו לך כל המפתחות אנו נדאג למחוק את המפתחות הישנים ממחשב הרכב. לאחר מכן נתאים עבורך מפתח חדש ונקודד אותו למחשב הרכב. כך נוודא שאגם שמצא את המפתח הישן לא יוכל להניע את הרכב וזאת בהתאם לדרישות חברות הביטוח.

מפתח לרכב CarKey4U מספקת שירות שחזור והתאמת מפתח מאבדן מוחלט עד בית הלקוח.
אין צורך לשלם בעבור גרירת הרכב ולבזבז זמן מיותר. בזמן שאתם יושבים בבית במזגן, או בבית קפה סמוך, אנו נשחזר עבורכם מפתח לרכב. במהלך השחזור נמחק את המפתחות הישנים ונקודד עבורך את האימובילייזר של המפתח או את השלט הנוסף במידת הצורך.

אנו מספקים שירות בו אנו משחזרים מפתח לרכב ממצב של "אין מפתח" בכל אזור המרכז ולאחרונה התחלנו לספק את השירות גם באזור הצפון. ברשותנו מעבדה ניידת משוכללת לפתרון כל התקלות וכל החילוצים יבוצע בשטח בבית הלקוח / באתר.

שחזור מפתח לרכב
שחזור מפתח לרכב

מתי יש צורך בשחזור מפתחות?

  • כאשר נאבדו לכם כל המפתחות לרכב ואין לכם מפתח נוסף בבית. כרגע המצב הוא שאין לכם איך להניע את הרכב ולפתוח את הדלתות בפרט.  מנעולן רכב מקצועי יבצע מחיקת מפתחות ישנים של הרכב. הסיבה היא שאתם לא רוצים שמי שמצא את המפתחות יוכל להניע איתם.  יש צורך לשנות קידוד במחשב הרכב ולאחר מכן לשחזר לכם מפתח מאפס.
  • במידה והמפתח היחידי שבידכם תקול, הצ'יפ נפל או שהרכב אינו מזהה את המפתח.
  • קניתם את הרכב ואתם חוששים שנשאר לבעלים הקודם מפתח או שלט נוסף.
  • שחזור מפתחות לרכבים מאובדן מוחלט
  • שכפול מפתח לרכב לאחר הליך השחזור
  • מחיקת מפתחות אימובילייזר ממחשב הרכב
  • חברים בארגון המנעולנים

כל שחזור מבוקר ומתועד לצורך בקרה של ארגון המנעולנים ומשטרת ישראל

  •  צוות טכנאים ללא עבר פלילי !!!

    ברשותנו מעבדה נייחת וניידות שירות – לא עוד "חאפרים" ללא בית עסק אשר אין למי לפנות כשצריך שירות בעתיד ואם נגרמים נזקים או תקלות !!! אצלנו יש "אבא ואמא" לנותן השירות.

    • שינוי קומבינאציה מכנאית למניעת פתיחת הרכב ממפתחות שאבדו
    • הפקת אישור לחברות ביטוח לאחר מחיקה / שינוי קומבינאציה
    • פריצת רכבים ללא נזק ושריטות
    • פריצת רכבים גרמניים הנעולים בוואקום ללא כל סימן או נזק
    • שירות VIP עד הבית 24 שעות
    • ניידות שירות מהמשוכללות בעולם
שחזור מפתח לרכב
שחזור מפתח לרכב

מה אנחנו ממליצים לעשות במקרה שאינך מוצא את המפתח לרכב?ֿ

אם מפתח הרכב שלכם אבד כבר בעבר ,אתם בטח יכולים להבין עד כמה זה מסתכל. במקרים מסוימים, אתם יכולים לפלס את דרככם החוצה די בקלות, וחלק עצום מזה קשור לקיומו של מפתחות רזרביים לרכב או שיטות כניסה אפשריות אחרות. למרבה הצער, אם הנכם קוראים את זה, אז כנראה שאיבדתם את מפתחות הרכב שלכם ואין לך שום דרך חלופית לשחזרם. בטרם תפנו להליך של שחזור אנא בצעו את הבדיקה הבסיסית הזו :

  1. חפשו באזור
  2. בדקו את הרכב
  3. אספו מידע על הרכב
  4. בחירת מנעולן רכב לשחזור מפתח חדש ושיקול עלויות.
  5. קבלת מפתח חדש לרכב

1. חפש באזור 

ראשית, עד כמה שזה נשמע נדוש, אנו מבקשים מהלקוחות להיזכר שוב היכן שמו את המפתחות לאחרונה. לעיתים אנחנו ממהרים ומבולבלים ולא זוכרים היכן הנחנו את המפתח ובטוחים כי הוא אבד במקום לא מוכר. אנו רוצים לחסוך לכם זמן וכסף שכן עלות שחזור יקרה יותר משכפול. מעבר למחיר גם הפרוצדורה ארוכה ונוחה פחות משכפול מפתח קיים. במידה והנכם בטוחים כי אין סיכוי להימצאותו של המפתח שלכם בדקו אם לאחד מקרוביכם ישנו מפתח ספייר לרכב.

אנו אומרים זאת כל הזמן ללקוחות וזה בעיקר בגלל שיש כל כך הרבה אנשים שרק חושבים שהם איבדו ומיד לאחר השחזור מוצאים את המפתח האבוד. חשוב להבין כי במידה ואנו משחזרים לכם מפתח, כל מפתח שלא נמצא במקום נמחק. המשמעות היא שמי שמצא את המפתח שלכם לא יוכל להניע את הרכב. אנו מאפסים את הקידוד בין המפתח שאבד לבין הרכב שלכם. על כן אנו מבקשים שתקדישו זמן לחפש אותם כדי לחסוך זמן וכסף!

2. בדוק את הרכב

לאחר שווידאת שמפתחות הרכב שלך אינם נמצאים בסביבתך הקרובה. המקום הבא שאתה צריך לבדוק הוא בתוך הרכב שלך. ישנם מספר סיבות לנעילת מכוניות, אך אחד הגורמים העיקריים הוא שכחה. לפעמים אנשים פשוט שוכחים את המפתחות ברכב. זה דבר שכיח מאוד למצוא רכב שננעל בתוכו נמצאים המפתחות.

אם במקרה תמצא את המפתחות שלך נעולים ברכב לא תצטרך לדאוג שלא יהיה לך מפתח רזרבי. בשלב זה יהיה עליכם ליצור קשר עם מנעולן רכב מקצועי אשר יוכל לפרוץ  את הרכב ללא גרימת נזק ולאחזר את המפתחות הנעולים. עם זאת, אם זה לא המקרה, עליך להמשיך לקרוא.

3. אסוף מידע על האוטו

בין הם החלטת לפנות למנעולן רכב או למוסך המרכזי יהיה עליך לספק מידע בסיסי לגבי הרכב לצורך שחזור המפתחות. המידע שתספק יעזור להם להשיג לך את המפתח המתאים למען שחזור הרכב שלך.

יהיה עליך לספק את מספר זיהוי הרכב שלך (VIN), כמו גם את יצרן הרכב, הדגם והשנה. את רוב המידע הזה תוכלו למצוא בכרטיסי ביטוח או במסמך רישום הרכב. אם אתה נעול מחוץ לרכב שלך ואינך יכול לגשת למסמכים אלה, בדיקה של נעילת דלת הרכב שלך על ידי איש מקצוע יכולה לסייע לך.

כתבנו לא מעט מאמרים  על החשיבות שיש למפתח רזרבי לרכב. חשוב לציין שלכל מפתח יש דגם ותוכנה משלו, יש מפתחות בלי שלט, מפתחות עם שלט, מפתחות קרבה ומפתחות חכמים. לכן בדקו איזה סוג מפתח רכב איבדתם על מנת שהליך השחזור יהיה מהיר ומקצועי

 

מפתח אימובילייזר ללא שלט

מפתחות לרכב ללא שלט הינם מסורתיים, אמינים וותיקים. הם קיימים שנים והם יחסית קלים לשחזור או שכפול. סוגים אלה של מפתחות הינם נפוצים ברכבים ישנים בהרבה, אלא אם כן הם הותאמו מחדש כדי להתאים לטכנולוגיה מודרנית. הם לא מאובטחים במידה רבה כמו אלו שמיוצרים היום, אבל הם המפתח הקל ביותר לשחזור אם אי פעם תאבד את המפתח האחרון לרכבך.

שחזור מפתח לרכב
שחזור מפתח ללא שלט לרכב

• מפתח שלט לרכב

אם יש ברשותך מכונית מודרנית באופן יחסי, קיימת אפשרות גבוהה שיש לך מפתח המשולב עם שלט. המפתח יכול להיות משולב עם שלט ביחידה אחת או להימצא באופן נפרד מהמפתח אשר מניע את הרכב.  מרבית המכוניות שיוצרו בסוף שנות ה -90 מגיעות עם מפתחות ושלטים גם יחד.

מפתח המשולב עם שלט שונה בהרבה ממפתח המסורתי מכיוון שתהליך ההתאמה בין הרכב למפתח עולה שלב מבחינת הקושי לשחזרו. הלחצנים שעל השלט ממקסמים את התקשורת בין המכשירים ובעצם הופכים את המכוניות לבטוחות הרבה יותר ממה שהיו אי פעם. למרות שהשימוש במפתחות אלו מעניק ביטחון טוב יותר, הם מכבידים מעט על הליך שחזור המפתח לרכב שאבד.

שחזור מפתח לרכב
שחזור מפתח שלט קופץ לרכב
• מפתח ושלט בנפרד לרכב

רוב הרכבים של ימינו מגיעים עם שלט ומפתח. לעיתים ביחידה אחת ולעיתים ביחידות נפרדות. שני המכשירים הללו מעניקים לנהג פונקציונליות דומה, אך הם שני פריטים נפרדים. לחלוטין.  אנו יכולים לשכפל מפתח ושלט בנפרד ולעיתים נוכל לשכפל אותם ביחידה אחת משולבת.

שחזור מפתח לרכב
שחזור מפתח ושלט לרכב בנפרד
• מפתח חכם. הנעה בכפתור ללא סיבוב המפתח בסוויטש.

הנעת הרכב בלחיצת כפתור ללר כניסה של מפתח לסוויטש מכונה בדרך כלל מפתח חכם. ישנם יתרונות רבים  למפתחות החכמים, אך קשה לראות אפילו אחד מהם לאחר שאיבדתם את מפתחות הרכב ואין לכם מפתח חלופי. הסיבה שאני אומר זאת נובעת מכך שתהליך שחזור המפתח החכם אינו זול כמו במפתחות רגילים.

שחזור מפתח לרכב
שחזור מפתח חכם שמניע בלחיצת כפתור
•שחזור להב חירום

להב חירום הוא להב שנשלף מתוך המפתח החכם. מטרתו היא לפתוח את הדלתות במידה והשלט החכם אינו מתפקד או שאזלה בו הסוללה. אמנם הלהב אינו דרוש להנעת הרכב אך מומלץ שיהיה אחד נוסף ממנו במידה ואחד המקרים מעלה יתקיים. אנו משחזרים להב חירום למפתח חכם לרכב.

שחזור מפתח לרכב
שחזור להב חירום מפתח חכם
4. בחירת מנעולן להליך שחזור ושיקול עלויות

אם איבדת את מפתחות הרכב ואין לך מפתח ספייר, בהחלט תצטרך לקבל שירות ממנעולן רכב מקצועי או מהסוכנות המרכזית. ההפרשים בעלות בין המוסך המרכזי לבין מנעולן רכב הינם גבוהים. כתבנו על כך מאמר אותו אתם מוזמנים לקרוא כדי להבין מדוע נוצר הפער הזה. בחרת לחסוך זמן וכסף ולפנות למנעולן רכב? מצויין. אך לפני שתפנו למנעולן רכב אנו ממליצים לכם לבדוק שהמנעולן חבר בארגון המנעולנים. כך שתדעו שפניתן לאיש מקצוע שנמצא תחת פיקוח מסודר ושאין לו עבר פלילי.  

שכפול מפתחות לרכב הונדה
עבודת מנעולן רכב שלנו לצורך שחזור מפתח לרכב הונדה

במידה ותרצו שאנו במפתח לרכב נשחזר עבורכם מפתח הנכם מזומנים לצור איתנו קשר בטלפון 077-4362672 או בוואטסאפ 052-7426242. 

אנו ממליצים לכם מאוד לנצל מצב זה ולהכין מפתח רזרבי נוסף! לאחר שחוויתם אובדן מפתחות פעם אחת אני מניח שלא תרצו להיכנס לפרוצדורה הזו שוב. מפתח רזרבי הוא לא סתם תוספת מינורית שאין לה ערך. אם היה לך אחד אז כנראה שלא היית קורא את כל הפוסט הזה! 
דילוג לתוכן