יש לכם שאלות? פשוט התקשרו אלינו: 077-4362672

שכפול מפתח לקטנוע טימקס 500 YAMAHA T-MAX

מפתח T-MAX

 

מפתח T-MAX במפתח לרכב בע"מ CARKEY4U. אנו מספקים שירותי שכפול מפתחות אימובילייזר מקוריים ותואמים (חלופיים) לאופנועי וקטנועי ימאהה YAMHAH. כמו כן אנו משכפלים מפתחות חכמים לכל דגמי טימקס ואקסמקס לכל השנתונים.

לוגו ימאהה

אנו משכפלים מפתח מקורי לטימקס T-MAX, אקס מקס X-MAX וכל שאר הקטנועים של ימאהה. אנו משכפלים דגמים אלו לרבות אופנועים וקטנועים ביבוא אישי אשר אינם מוכרים לרוב בארץ.

גם במידה ואבד מפתח T-MAX המפתח האדום (מפתח המאסטר) אנו נשכפל עבורך מפתח תאום למפתח שברשותך.

אבדו כל המפתחות?

CARKEY4U מספקת שירותי התאמת מפתח ממצב "אין מפתח". זהו מצב בו אין לבעל הרכב או הקטנוע אפילו מפתח אחד.

להלן רשימת דגמים לדוגמא להם אנו מספקים שירותי שכפול ו/או קידוד (גם במידה והדגם אינו מופיע ברשימה זו אין זה אומר שאנו לא מספקים את השירות)

צור עמנו קשר טלפוני או באמצעות טופס צור קשר ונציג שירות ישמח לחזור אליך בתוך זמן קצר.

אנו משפלים מפתחות חכמים ( קרבה) לכל דגמי TMAX ו XMAX ולכל השנתונים. במידה ואבדו כל המפתחות ולא נשאר לכם מפתח ספייר צרו איתנו קשר ונסייע לכם בהליך שחזור מפתח חכם לאופנוע. גם במידה ואבד הקוד החכם לשחזור ושכפול שלטים חכמים אנחנו יכולים לשחזר לך.

ימאהה אקס מקס 250-400 סמ"ק שנים 2001-2023(YAMAHA X-MAX 2001-2013)
אופנועי ימאהה טי מקס 500 סמ"ק כל שנים 2001 – 2022(YAMAHA T-MAX 2022– 2013)
קטנועי ימאהה מג'סטי 400 סמ"ק כל השנים – (YAMAHA MAJESTY)
אופנוע ימאהה אקס סיטי – YAMAHA X-CITY כל השנים.

 

לאחרונה החלה תופעת של גניבת מחשבים מאופנועי ימאהה. הגנבים מגיעים גונבים את המחשב ומגיעים בהמשך עם מפתח מקודד למחשב מניעים את האופנוע / הקטנוע וגונבים אותו.

לנו יש פתרונות לסנכרון והחלפת סט הנעה, מחיקת מפתחות ואף נוכל להפנות אותכם לפתרונות אשר ימנעו את גניבת האופנוע בסמוך לאירוע.

צרו עמנו קשר לפרטים נוספים.

גם במידה והקוד בן 6 הספרות לשכפול שלט חכם לימאהה אבד לנו יש פתרונות וציוד מקצועי אשר אינו גורם נזק בשחזור הקוד מהאופנוע.

שיקום ושחזור סט הנעה ל TMAX גם לאחר גניבה של המחשב.

* למען הסר ספק, אין כל קשר בינינו לבין חברת YAMAH או מטרו מוטור בישראל. אנו מייבאים מפתחות מקוריים. אנו מספקים חיתוך למפתחות מקוריים אשר נרכשים על-ידי הצרכן ממוסכי מטרו בישראל. בנוסף ברשותנו מפתחות איטלקיים וספרדיים מתוצרת SILCA, JMA ו- ERREBI באיכות מעולה והכל לפי דרישת ובקשת הלקוח. במידה ואתם זקוקים לפתח מקורי יש באפשרותנו לרכוש עבורכם ממוסך מורשה מטרו או לחתוך עבורכם מפתח שנרכש על-ידיכם. נשמח להפנות אותכם למוסך מורשה איתו אנו עובדים בשוטף.

שחזור מפתח T-MAX

במידה ואבד לך המפתח מאסטר וכל המפתחות זו פרצודורה יקרה ומורכבת יותר משכפול מפתח קיים. במוסכים המורשים של מטרו תוכל להיפרד מסט הנעה מלא הכולל CDI, יחידת אימובילייזר, מתג הצתה ומנעול מיכל דלק בעלות סמלית של 4500 ש"ח. לנו יש פתרון מהיר מקצועי וזול עבורך. אנו מבצעים בתוך 3 שעות עבודה, פריצה של הקטנוע, התאמת מפתח מאסטר אדום חדש ו- 2 מפתחות אימובילייזר שחורים ללא כל נזק לקטנוע ! 
המפתחות הישנים אשר אבדו ימחקו בתום העבודה שלנו ולא יאפשרו הנעה של הקטנוע ! רק המפתחות החדשים שנייצר לך יניעו את הקטנוע. לפרטים נוספים צור עמנו קשר טלפוני.

להצגת שעות הפעילות דרכי ההגעה והטלפון שלנו לחץ כאן.

מפתח T-MAX
מפתח T-MAX
מפתח T-MAX

שכפול מפתחות TMAX ו XMAX

שכפול מפתח לטימקס ואקסמקס
דילוג לתוכן