יש לכם שאלות? פשוט התקשרו אלינו: 077-4362672

תיקון קודן לרכב

תיקון קודן לרכב

  הקודן התקלקל? הסיליקון של הקודן לרכב נשחק? זקוקים להלפה או תיקון של קודן לרכב? זקוקים לניתוק ואיפוס קודן?

הקודן הינו אמצעי אבטחה לרכב שלכם שנועד להגן על הרכב מגניבות ולהרתיע גנבים מלנסות לפרוץ את רכבכם. במידה וגנב פרץ לכם לרכב, ברגע שינסה להתניע את הרכב ולברוח הוא יתקל באמצעי ההגנה שהינו הקודן לרכב. לאחר הקשת קוד שגוי בקודן מספר פעמים הרכב ינעל ומערכת החשמל של הרכב תיכנס למצב השבתה. הקודן לרכב אמנם משמש להגנה מפני גניבות אך למטבע יש שני צדדים. הקודן הוא משהו שגם על בעל הרכב להתמודד איתו כאשר ישנה בעיה באלטרוניקה או כתוצאה משינויי מזג האוויר המשפיעים על לוח המקשים שלו. במידה ואתם זקוקים לתיקון קודן או ניתוק קודן חלופין הצוות שלנו ב CARKEY4U.COM יעניק לכם שירות יעיל ומקצועי.  האם יש להזמין גרר ולנתק את הקודן? מדוע ניתוק קודן מצריך איש מקצוע בעל ניסיון? האם מנעולן לרכב יפתור לכם את הבעיה? מה העלות של תיקון קודן לרכב? כל התשובות במאמר הבא.

מה זה קודן לרכב?

ברוב הרכבים כיום ישנו קודן לרכב הידוע גם בשמו השני קודנית לרכב. הקודן לרכב הוא לוח מקשים, שנמצא בדרך כלל מתחת להגה של הרכב על דשבורד.

הקודן מונע הנעה של הרכב מבלי שהוקש קוד בקודן הרכב והינו חלק ממערך האבטחה של הרכב מפני גניבות.

מלבד העובדה שקודן לא יאפשר התנעה במידה והוקש קוד לא נכון , ישנן קודניות שאף משבשות ומעכבות הנעה.

גנב פוטנציאלי ביודעו שברכב ישנו קודן, בוודאי ימנע או לפחות יתקשה להתניע ולהשיג את מבוקשו.

הקודן מחובר למערכת החשמלית של הרכב או למערכת הדלק (או במקרים מסוימים לשניהם). בשל כך רק בהקשת הקוד הנכון, המערכות יתחברו והרכב יוכל להניע.

הקודן לרכב נפוץ מאוד בכל הרכבים של חברות הליסינג (שמהוות חלק ניכר משוק הרכבים המשומשים) והוא חלק מדרישות החובה של חברות הביטוח יחד עם מנעולים לנעילת ההגה או אזעקה לרכב.

היתרון הכי גדול של קודן הוא בפשוט השימוש שלו.

קוד של 4 מספרים בדר"כ יחד עם סימן גרפי כמו סולמית או כוכבית מאבטח את הרכב בצורה מלאה. הסכנה היחידה פרט לבלאי הוא לשכוח את הקוד הסודי ולכן עדיף שהוא יהיה שמור בפלאפון ובעוד מקום או איש קשר

תיקון לוח מקשים שלא מגיב

אם הקודן (הקודנית) ברכב אינו מגיב, או מתחיל להגיב באיטיות לנו אנו מציעים לקרוא את המאמר עד הסוף. מאמר זה יספק לכם הסבר כיצד לפתור את הבעיה במקרה חרום. יחד עם זאת אנו מזהירים הפתרונות כאן הם בגדר המלצה ואולם עדיף לקרוא לאיש שירות או לטפל במקום המספק שירות מקצועי. אם תנסו לפתור את הבעיה לבדכם אתם עשויים לגרום לרכב לנזק רב יותר.

מדוע הקודן לרכב לא מגיב?

כמו בכל מוצר שעשוי מפלסטיק / סיליקון גם לקודנית של הרכב יש בלאי.

מה הן התופעות שיכולות להופיע בקודן של הרכב?

  1. מקשי הסיליקון נשחקים ונקרעים.
  2. הסיליקון של הקודן לרכב זז מהמקום כתוצאה מהשפעת מזג האוויר
  3. הקודן לרכב נשחק עד כדי כך שנחשף החלק האלקטרוני של הקודן.
  4. הקודן לרכב אינו מגיב והרכב לא מניע.

הפתרון הנפוץ ביותר לתקלות אלו הוא החלפת לוח המקשים. זו על אף שנטיית הלקוח היא לחשוב שהבעיה היא אלקטרונית ויש צורך בהחלפת הקודן כולו. מנעולן רכב מקצועי ידע לזהות את אחת התקלות ויפתור אותה במהירות וביעילות.

אנו נתקלים מדי יום בלקוחות אשר מתלוננים על בעיות שימוש בקודנית הרכב. זאת ביחוד בזמנים של חילופי עונות ומעבר מחום לקור. התופעה מתאפיינת לרוב בקושי רב ללחוץ על המקשים בשעות הבוקר המוקדמות או בימים קרים בכלל.

הסיבה: לוח המקשים של הקודן בנוי ממגעים המבוססים על פחם, הפחם סוגר מעגל על הלוח האלקטרוני בדומה לפעולה של לחצן מכאני. אותו פחם אשר משמש כמוליך מתכווץ בימי החורף הקרים ומתרחב בימי הקיץ החמים. פעולה זו סודקת את הפחם ומשפיעה על יכולתו להוליך מגע בדומה למפסק שנשחק.

הקודנית מהבהבת או מצפצפת בצורה לא רגילה

קודן לרכב המתפקד בצורה שונה, צפצוף שונה מהרגיל או ההבהוב יותר חלש? יתכן וזה סימן לתקלה. יכולות להיות לזה סיבות רבות כמו סוללה חלשה או כשל בהתחברות לעלוקה. כשל זה משמעו כשל בהתחברות למערכות החשמליות של הרכב שמאפשרות את ההתנעה. במקרה כזה לא תוכלו להושיע ותצטרכו להתקשר למנעולן רכב מאושר באיגוד המנעולנים שיבוא לסייע לכם. גם אם במקרה הרכב לאחר כל הנסיונות הצליח להתניע , חובה להגיע למנעולן לבדיקה. הסיבה היא שהיות והבעייה לא נפתרה יכול להיווצר מצב דומה בסיטואציה לא מתוכננת.

 

אנו מספקים שירות תיקונים מקצועי למגוון סוגי קודניות.  להלן רשימה של חלק מהשירותים אותם אנו מספקים לקודנית:

  • החלפת לוח מקשים לקודנית
  • תיקון קודן לרכב
  • איפוס קודן לרכב
  • החלפת בית קודנית (רופף או שחוק כך שלא ניתן לראות את הספרות)
  • תיקון לחצנים מזייפים בקודן
  •  

למי צריך לפנות כדי לבצע איפוס קודן לרכב? מדוע ניתוק קודנית מצריך איש מקצוע מתאים?

במידה והקשתם את הקוד והרכב לא מניע יתכן והסיבה היא שיש תקלה בקודנית. כמובן שיש לשלול תקלות נוספות כמו דלק ברכב או מצבר לפני שניגשים לניתוק הקודן.

ניתוק הקודן באופן עצמאי ללא מנעולן רכב בעל ניסיון עשוי להביא לפגישה במערכת החשמל של הרכב אליה מחובר הקודן.  נוסף לכך, אי פעילות תקינה של הקודן ברכב יכולה לנבוע מגורמים רבים אשר לא מצריכים ניתוק של הקודן באופן מיידי כגון: התנתקות של אחד החוטים , בלאי בלוח המקשים של קודנית , בעיה בעלוקה וכו.

ראשית יש לזהות את הבעיה בקודן ורק לאחר מכן לגשת לאפשרויות והפתרונות.

במידה ובחרתם באיפוס קודן לרכב, עליכם לבדוק האם קיימת התחייבות אל מול חברת הביטוח שלכם להימצאות קודן ברכב.

יש לשים לב שבהתקיימות דרישה זו חברת הביטוח יכולה להתנער מאחריות.

מאידך, אם הנעת הרכב בהולה והקודנית לרכב אינה מגיבה, יתכן וניתוק הקודן תהייה האופצייה האולטימיטבית.

כך או כך – יש לשקול את ניתוק הקודן ואיפוס הקודן לרכב ברצינות בכל ההשלכות הכרוכות בכך.

מחיר תיקון קודן לרכב

קודנית לרכב מחזיקה בממוצע בין שלוש לארבע שנים.  החלפת קודן לקודן חדש לא תהייה יקרה משמעותית ממחיר תיקון קוד קיים.

ולכן, אם הבעיה לא נפתרת בקלות עדיף מטעמי זמן ועלות של טכנאי לעיתים קרובות להתקין קודן חדש מאשר להסתבך עם בעיה חוזרת בקודן ישן.

מחיר עלות תיקון קודן לרכב נע בין 250-350 ₪ בממוצע. המחירים אצלנו לעומת זאת זולים יותר !!!

מחיר עלות התקנת קודן לרכב היא כ-300 ₪ בממוצע. המחירים אצלנו לעומת זאת זולים יותר !!!

על מנת לייעץ לכם מה לעשות , שלחו לנו שימו לב: אנו מספקים שירות לכל הקודניות למעט הקודנית של פוינטר. מי שברשותו קודנית של פוינטר מתבקש ליצור קשר עם פוינטר לטיפול בקודן בטלפון שמספרו 9444* אנו ממליצים שלא לפרק ולא להתעסק עם הקודניות של פוינטר הן הקודניות הרגישות ביותר ואתם  עשויים לגרום לנזק רב במידה ותנסו לתקן בעצמכם. אם בכל זאת אתם מעוניינים לרכוש לוח מקשים לפויינטר יש לנו במלאי.

✔️החלפת לוח מקשים לקודן ✔️ תיקון קודן לרכב ✔️ ביטול קודן לרכב✔️החלפת לוח מקשים לקודנית✔️ תיקון לחצנים בקודן✔️ ניתוק קודן לרכב ✔️תיקון בלאי לוח מקשים בקודנית ✔️ החלפת קודנית ברכב ✔️שיפוץ קודן לרכב✔️איפוס קודן לרכב

להלן דוגמאות לקודניות לרכב להן אנו מספקים שירות תיקונים – חידוש החלפה וניתוק:
לוח מקשים לקודן לרכב
לוח מקשים לקודן סיליקון פוינטר דגם 1
קודנית לרכב
לוח מקשים קודנית
קודן לרכב
קודן לרכב
לוח מקשים לרכב רב בריח
קודן לרכב פוינטר
לוח מקשים עגול לרכב שברולט/קיה
לוח מקשים לקודנית לרכב אופל
איפוס קודן לרכב
קודן לרכב
קודנית לרכב
קודן לרכב
קודן לרכב
קודן לרכב
לוח מקשים סיליקון לקודן לרכב
איפוס קודן לרכב
איפוס קודן לרכב
קודן לרכב
איפוס קודן לרכב
לוח מקשים לקודן עורב 2
לוח מקשים סיליקון לקודן רב בריח 2
איפוס קודן לרכב
קודן לרכב
איפוס קודן לרכב
קודן לרכב פוינטר
לוח מקשים לקודן סיליקון פוינטר דגם 1

אזורי שירות קודנית לרכב

קודנית בתל אביב |  קודנית בגבעתיים|  קודנית ברמת גן |  קודנית בבני ברק | קודנית בפתח תקווה | קודנית בנתניה |קודנית ברמת השרון |  קודנית בהוד השרון |  קודנית בהרצליה | קודנית ברעננה |  קודנית בכפר סבא | קודנית בקרית אונו |  קודנית ביהוד-מונוסון |  קודנית באור יהודה |  קודנית בחולון | קודנית בראשון לציון |

 

 

דילוג לתוכן